Creating new Bad Guys

So, i have a problem here…
I want to creat every “x” tyme a bad guy in my game and when it collide with the player, i lose a life. Simple…
But whenever it creats a new bad guy, the previous ones lose their instance name or something and i dont lose a life because it doesnt not recognise the “bad guy” instance…
What i have to do? I want that all the bad guys in the field can make the player lose a life.
I’m using this code to create the new bad guy:

contadorTempo.addEventListener(TimerEvent.TIMER,  intervaloTempo2);//evento para nascimento do mau da direta  
function  intervaloTempo2(evento:TimerEvent):void {  
    mau=new Black_Player ();   
    addChild (mau);   
    mau.rotation =  180; //rotação do mau   
    mau.x = 1024; //posição de x do mau é igual a 0    
    mau.y = Math.random()*540; //posição y do mau é feita aleatóriamente  entre os valores 1 e 540 de y    
   mau.addEventListener(Event.ENTER_FRAME,  movermau2);//quando nasce o novo mau, esta   função faz-lo mover-se da  direita  
} 

And, for the collision with the player, im using this code:

stage.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, perdervida);  
function perdervida(evento:Event):void {      
      if( jogador_bom.hitTestObject(mau) == true )
      {     
          vida = vida - 1;     
          mau.x = 10000;      
           trace("AUCH");      
          livetext.text = String(vida); // código para aparecer o número de vidas do jogador no ecra
 }  
} //função para perder uma vida

PS: sorry about the english, not my language, and i hope u understand my question, and i hope this insert code is good like the others question. I spent like 20 minutes just to figure this out. First time here.
Cheers :slight_smile: